کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316309 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت از شرکت بازیافت GER‌ شکایت کرد

مایکروسافت از شرکت بازیافت GER به دلیل فروش لایسنس ۷۰,۰۰۰ نسخه آفیس ۲۰۱۰ در بازار سیاه شکایت کرده است. ردموندی‌ها معتقدند این شرکت به خوبی موارد ایمنی را در زمینه بازیافت محصولات مایکروسافت رعایت نکرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت هفته گذشته شرکت بازیافت GER را مورد پیگرد قانونی قرار داد. ۱۰ نفر از کارمندان شرکت بازیافت GER متهم هستند که حدود ۷۰,۰۰۰ لایسنس استفاده نشده آفیس ۲۰۱۰ را دزدیده و در بازار سیاه به فروش رسانده‌اند که این امر خسارت میلیون دلاری را به مایکروسافت تحمیل کرده است.

در این شکایت‌نامه  از دنی و گری کیرک پاتریک- صاحبان شرکت بازیافت نام برده شده و مایکروسافت مدعی شده است که خطای این افراد در مراقبت از کارت‌های حاوی لایسنس آفیس شرکت مایکروسافت منجر به این دزدی و توزیع غیر قانونی این لایسنس‌ها و ثبت آن‌ها شده است.

همچنین ردموندی‌ها مدعی شده‌اند که مالکان شرکت بازیافت GER‌ بطور عمدی چشم خود را به روی این کار خلاف قانون بسته‌اند و حالا باید خسارت مایکروسافت را جبران کنند. 

طبق قراردادی که در سال ۲۰۰۹ بین مایکروسافت و شرکت GER منعقد شد، قرار شده بود که این شرکت، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای استفاده نشده که مایکروسافت نیازی به آن‌ها ندارد، نگهداری و بازیافت کند البته به نظر می‌رسد که با این اتفاق جدیدی که رخ داده این قرار داد هم لغو شود. 

معمولا شرکت‌های دنیای فناوری محصولات استفاده نشده ولی  با ارزش خود را برای دفع ایمن به شرکت‌های بازیافت می‌سپارند. البته شکایت مایکروسافت از شرکت‌های بازیافتی امر تازه‌ای نیست و پیش از این هم شاهد این اقدام بوده‌ایم. برای مثال در سال ۲۰۰۷ مایکروسافت شرکت بازیافت Tampa‌را به دلیل فروش نسخه‌های غیر قانونی ویندوز ۷ مورد پیگرد قرار داده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28329 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/30 تعداد مشاهده: 1969
سافت گذر